Pyetjet e bëra më shpesh në lidhje me Artin e Murit
Për të blerë vepra arti nga faqja jonë e internetit, thjesht shfletoni veprat e ndryshme të artit të disponueshme në seksionin SHOP. Kur të gjeni një pjesë që ju pëlqen, klikoni mbi të për të parë më shumë detaje. Nëse vepra artistike është e disponueshme për blerje, do të gjeni një opsion për ta shtuar në shportën tuaj. Ndiqni procesin e arkëtimit për të zbuluar çmimin total. Pasi të keni menduar për të gjitha detajet, ju lutemi shkruani në seksionin e bisedës, numrin e telefonit ose klikoni butonin Instagram për kontaktin tonë në mediat sociale.
Nëse keni ndonjë pyetje, shqetësim ose koment, ju lutemi mos hezitoni të kontaktoni ekipin tonë të mbështetjes së klientit. Ju mund të përdorni formularin tonë të kontaktit, bisedën tonë të drejtpërdrejtë ose të na dërgoni me email direkt në casadearteal@gmail.com. Ne jemi këtu për t'ju ndihmuar dhe për t'ju siguruar që të keni një përvojë të këndshme me faqen tonë të internetit të artit.
Ne dërgojmë fotografi të artit gjatë krijimit. Ne mbajmë kontakte me çdo klient duke siguruar kënaqësinë e klientit. Ju mund të shkëmbeni veprat tuaja artistike gjatë krijimit. Ju mund ta ktheni veprën tuaj të artit në dorëzim, pasi ta kontrolloni atë. Ne besojmë fuqimisht se klienti ka gjithmonë të drejtë. Ne nuk mund të pranojmë asnjë kthim pasi produkti është dorëzuar me sukses dhe klienti ka rënë dakord se ishte më i miri për të.
Ne jemi në gjendje të pranojmë mënyra të ndryshme pagese, duke përfshirë kartat kryesore të kreditit (Visa, Mastercard), PayPal dhe opsione të tjera të sigurta pagese në internet, por ne kemi zgjedhur për momentin të pranojmë vetëm pagesa me para në dorë gjatë dërgesës për të shmangur çdo para -kosto nga ana e klientit. Nëse shohim që kërkesa është e lartë për pagesa online, mund ta aktivizojmë atë.
